Party mitt i veckan

Gävleborna är inte bortskämda med generösa krogöppettider eller party mitt i veckan. Här i stan tänks det hälsosamt och värnas om sömn.

 

Men nu vill min driftiga kollega Marie Björk ändra lite på det. Såhär skriver hon:

 

Äntligen får Gävle en onsdagsklubb igen! Vi är värda att kunna gå ut och njuta mitt i veckan! Så kom och drick öl och lyssna på skön musik med så väl rockklassiker som Bob Dylan och nya pophits. Riktigt bra musik helt enkelt! Spontandans välkomnas!

 

Den nya klubben är på Old Saints och sådana här initiativ borde varmt välkomnas, så jag tycker att alla som kan ska gå dit. Klubben har öppet 21-02.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra med lite mittiveckan klubbar i tråkiga-Gävle...

2010-02-26 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback