Ingen flyglektion nu heller

Tanken var nästan att jag skulle ta en flyglektion i dag. Men det var fest i går och reglerna är hårda när det gäller alkoholen. Man ska ha kunnat köra bil i åtta timmar för att få flyga.

 

I stället gick jag och Ulrika på bio och såg Snabba cash. Ulrika blev besviken för hon tycker att Joel Kinnamans serie på tv är bättre. Jag skulle se mitt första avsnitt i dag när jag kom hem, men jag blev som vanligt så hungrig att jag var tvungen att stå och steka pannkakor när serien visades.

 

Om vädret vill och om flygläraren kan och om inte Richard och Martin bokar upp alla tider och om det inte dyker upp någon rolig fest som jag bara måste gå på, så kanske det blir en flyglektion nu till veckan i stället.


Kommentarer
Postat av: Hedelin

Med den här utbildningstakten får du vara glad om du får flyga själv det här decenniet.... ;-)

2010-01-25 @ 20:13:46
Postat av: Klas

Ja, man kan inte annat än instämma med Hadelin.. Om du inte rappar på så kanske det inte blir nåt flygcert alls. Du blir ju inte direkt yngre och innan du vet ordet av så kommer gråstarren smygande...

2010-01-25 @ 20:36:14
Postat av: Pernilla

Ja Klas, jag håller också med Hedelin. Jag ska ta tag i det där snarast. Det blir full fokus efter semestern.

2010-01-25 @ 22:20:28
Postat av: Richard

Vi lämnar en lektion åt dig :-)

2010-01-28 @ 20:47:42
Postat av: Pernilla

Hyggligt Richard!

2010-01-28 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback