Rädd rånare

Två av mina kollegor blev rånade. Det var i och för sig ganska länge sedan, men det är roligt i alla fall. De hade varit på en fin fest så de var uppklädda värre och nyktra var de absolut inte. En av dem hade precis flyttat hem från Ryssland, så när en kille kom fram med kniv började han svära över hur jobbigt det var att de skulle bli rånade. Han svor långt och länge på ryska och då fann sig den andra killen snabbt. Med rysk brytning sa han:

-       Men för i helvete, jag kan inte skjuta honom här.

Rånaren vände sig om och rusade därifrån.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Bladet va?

2010-01-05 @ 21:03:43
Postat av: Pernilla

Stämmer bra det.

2010-01-06 @ 22:21:47
Postat av: Lisa

Jag fick precis höra historien i går av ursprungskällan. Tyckte jag hade hört den förut helt nyligen och tänkte det här måste va hittepå.

Men det var ju att jag läst din blogg!

2010-01-09 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback