Svackor

Brolin-kopians humör påverkas inte bara av Brynäs resultat, han påverkas även av börsen. Just nu är det alltså nedåt, men ändå inte riktigt lika illa som i går.

 

En annan vän känner sig inte på topp han heller.

- Nej, nu ska jag gå hem och tvätta så att jag har rena kläder till mina monotona dagar.

 

En annan skriver på facebook:

I dag är en mindre bra dag. Men nynnar i huvudet

- "Always look on the bright siiiide of life......"

 

Dunk, dunk, dunk, skriver gull-Kattis som tydligen har ont i huvudet.

 

En av mina hundar är sur också. Hon verkar tycka att jag förfördelar den andra.

I morgon går börsen förhoppningsvis upp.

Kommentarer
Postat av: Johan

http://www.ne.se/f%C3%B6rf%C3%B6rdela

2010-01-29 @ 00:41:49
Postat av: Kattis

Det är årstiden P. Kan vi inte ha en kick-off??? (fast du ska ju dra snart så vi får kanske vänta tills du är hemma igen)



Kram K

2010-01-30 @ 09:56:56
Postat av: B

Jag ska på Skolans dag idag. Jippie!!!! Hur kul som helst!! Kom dit, vetja!!!

2010-01-30 @ 09:58:02
Postat av: Pernilla

Skoldans låter faktiskt roligt, men jag ska på gymmet så jag har tyvärr inte tid.



Absolut en kick-off Kattis. Sådana kan man inte få nog av. Direkt när jag kommer tillbaka så kör vi!



Johan, det där var ju en trasig länk. Om det var någonting spännande får du posta om och posta rätt.

2010-01-30 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback