En dag på jobbet

Brudparet var fina. Likaså brudparets vänner som jag fick bo med. Ja, hela Åland var fint. En sjö var full av svanar och de är ju de finaste fåglar som finns. Jag har många tjusiga bilder i min kamera, men tyvärr har jag glömt att fråga om alla vill vara med i bloggen. Svanarna struntar troligen i vilket, men de fotograferade jag inte. I stället kommer bilder från min dag på jobbet. Gustav, Jonas och jag var upp i studion och övade lite. Jag har även träffat Kikki Danielsson i dag, men henne får ni se i tidningen i morgon.



Kommentarer
Postat av: Peter

Jösses, vilken fin bild på dig. Nu är min bild av dig helt upp- och nedvänd. Inte alls vad jag trodde eller förväntat mig. :-)

Postat av: Pyrra

snyggingtjejen!

2010-07-13 @ 10:53:01
URL: http://pyrra.blogspot.com
Postat av: britt

Den bilden måste du väl vara nöjd med :)

2010-07-13 @ 19:27:56
Postat av: Pernilla

Tack vad ni är snälla.

Jag är ganska nöjd med bilden i motljus Britt.

2010-07-14 @ 01:07:14
Postat av: Hedelin

Ni har alldeles för lite att göra på jobbet. Snart börjar mitt skift. Det finns hur mycket genrebilder som helst som ska tas. Krogtester. Bylinebilder. Nu är det slut på leken. ;-)

2010-07-15 @ 00:49:17
Postat av: Pernilla

Härligt Hedelin, men hittar du på för mycket jobb blir det inga kakor till dig... Det gäller att du hittar en fin balans där.

2010-07-15 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback