Shopping

Nu har det hänt. Lill-bilen har fått sin alldeles första p-bot. Boten matchade bilens storlek och var endast på 300 kronor. Det är med Stockholmsmått mätt en riktigt snäll summa. Men det spelar ingen roll hur liten summan än är för "nu är det synd om mig regeln" får ändå tillämpas.

Den går ut på att när man får en p-bot får man unna sig en massa annat för att man ska bli glad igen. I dag fick jag bland annat köpa fyra nagellack, en skjorta och tre klänningar. Jag kände att det även ingick ett par skor i den där boten, men de har jag inte hittat än så jag letar vidare i morgon.

Det var Hanna och jag som var ute och shoppade och i pausen åkte vi och fikade vid sjön tillsammans med Jerker. Men Jerker doppade inte fötterna och får därför inte vara med på bild.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Så vad blev den totala summan på p-boten om man räknar in "nu är det synd om mig regeln"??? =)

2010-07-08 @ 01:58:03
Postat av: Pyrras Illustrerade

Hej vännen! Hur går det med allt? Du gillar Stocholmspriserna ser jag :=)



Postat av: Van Krief

Satan i Gatan vad du är snygg! Som en sommarkaramell...

2010-07-08 @ 10:39:34
Postat av: Klas

Fina sommartjejer! :)

2010-07-08 @ 11:27:06
Postat av: Pernilla

Stefan: Boten landade ungefär på 2300. Jag handlade på Barkarby outlet.



Hej Pyrra! Det går bra med det mesta tycker jag. Till exempel tror jag att jag har fått ledigt så att jag kan gå på ditt bröllop. Det blir helt bestämt på måndag. Hörs!



Satan i Gatan vad du är snäll då Van Krief!



Tack Klas.

2010-07-08 @ 23:29:51
Postat av: Stefan

LOL

2010-07-09 @ 06:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback