Midsommar på Aftonbladet

Utsikten från vår midsommarmiddag var inte en grön äng eller ett hav. Vi satt och tittade på globen.
Kvällens höjdpunkt är nu över. Maten är i magen tillsammans med jordgubbarna och vaniljgrädden.
I en annan del av Stockholm befinner sig en full Brolin-kopia som ringde och rapporterade läget.
- Jag är full. Riktigt, riktigt full. Men de andra verkar ha roligt i alla fall. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen här hos värdparet.
Själv firar jag vidare tillsammans med Stefan och Jerker.


Kommentarer
Postat av: hanna

Snygg ram! God efterrätt?

2010-06-26 @ 13:26:39
Postat av: Pernilla

Ja, det var gott. Men det var så små fat tyvärr och jag vågade liksom inte gå flera gånger.

2010-06-26 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback