Pressen i Ockelbo

Gefle Dagblad gjorde en intervju med mig och Aftonbladets reporter Annika i går. Det hela handlade om att det är mycket press i Ockelbo nu. Jag tyckte själv att jag sa väldigt många smarta citat, men allt klipptes bort. Inget av det jag sa dög tydligen till tidningen. Jag är inte alls bitter för det och jag är inte alls bitter för att Expressens fotograf och reporter fick vara med på en mycket större bild än oss.

 

I dag tog vi nya tag här i Ockelbo och hälsade bland annat på älgarna Victoria och Daniel och deras barn Sessan och Folke.


Kommentarer
Postat av: micke

Wow. Kanonbild på dig! :)

2010-06-18 @ 20:38:47
Postat av: Peter

Damn! :-)

2010-06-19 @ 10:12:26
Postat av: Pernilla

Vad snälla ni är då. :-)

2010-06-21 @ 00:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback