SAIK-Bollnäs 1-2

Det blev tyvärr ingen SM-final för SAIK. Bollnäs tog den platsen och jag väntade redo med kameran på att de skulle kasta sig i en liten hög av glädje, men det blev ingenting sådant. Medan jag gick och väntade på glädjehögen gick några kollegor och kollade till surisarna i omklädningsrummet.

-       Får vi komma in nu? frågade en reporter som ville göra en intervju.

-       Glöm det! sa en spelare.

När den andra kollegan försökte gå in i alla fall hördes ett vrål:

-       Stick härifrån!

Hon stack då tillbaka till sin dator som krånglade riktigt ordentligt.

-       Nej, nu ska jag hem och ta en fet jävla whisky, sa hon när allt äntligen var skickat.

Själv har jag ingen hemma, så jag får nöja mig med vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback