Torsdag

Klubbmötet för oss gamla AB-fototjejer blev av i dag. Britt, jag, Jenny och Catta träffades hemma hos Catta och fikade i morse. Det var riktigt gott och riktigt trevligt, men jag hann tyvärr inte stanna så länge som jag hade velat. Jag åkte till Årsunda och plåtade en familj medan de andra klubbmedlemmarna serverades lax. Själv fick jag en tigerkaka av familjen jag plåtade. Den var mycket god, men min kropp hade nog föredragit lunch. Efter plåtningen åkte jag direkt till Kriminalvården där jag träffade en ny person som jag ska övervaka. Sedan var kroppen riktigt skakig, så jag fick skynda mig hem till kylskåpet och därefter blev det en snabbis på gymmet.
- Gå hem! sa min pt som märkte att jag inte ätit så bra och det gjorde jag så gärna.
Nu är jag i Stockholm för i morgon ska jag med mina mått mätt upp riktigt tidigt för att plåta Mona Sahlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback