Stor uppgift

Jag ser i Britts blogg att jag ska leka tomte...

 

Företagsjul

Så här års saknar jag två saker från mitt gamla jobb.

1. Julklapp från företaget. Men företag som företag. Pernilla har ju också ett företag, så hon står för den i år.

 

Punkt två var en godisskål som brukar stå på tidningen, men jag ska alltså rycka in för den viktigaste punkten. Britt har bestämt att hon ska få en julklapp för 70 kronor och jag känner  en stor press. Jag vet ingen som tycker att julen är så viktig som Britt. Jag kommer ihåg ett år när vi hade julklappsbyte, då var jag också nervös just för att Britt var med. Hon hypade upp sin egen julklapp enormt och sa gång på gång att hon helst skulle vilja ha sin egen. Jag satt och var nervös över att hon skulle få min och att hon skulle bli besviken. I vanliga fall tycker jag att det är jätteroligt att köpa presenter och julklappar, men just det här känns nästan som en för stor uppgift.

Kommentarer
Postat av: britt

Det glädjer mig att du tar uppgiften på allvar!

2010-11-30 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback