Jobb/Nöje

Nu har jag varit på några perfekt kombinerade jobb- och nöjesdagar i Stockholm tillsammans med Lisa. Vi har bland annat hunnit göra ett träningsreportage och käkat jättegod tapas på Azafrán. Det blev även lite vin på Judit & Bertil.

 

Dagen efter fick jag en underbart tillagad frukost av Lisa med vegetarisk korv och äggröra. På bordet stod levande ljus och snittblommor. Utanför var det otroligt vackert med vit snö över alla träd, men tack och lov smälte ändå allt bort till eftermiddagen. Vi intervjuade Göran Greider som är lika trevlig som man kan tro när man ser honom på tv.

 

På kvällen gick vi på kinarestaurangen Ho´s och därefter blev det bio på den lilla gulliga biografen Rio. Vi såg premiären på Sofia Coppolas film Somewhere. Sedan var det dags för Judit & Bertil igen.

 

Nu har jag lämnat Stockholm för att plåta Gefle-GAIS i morgon. Jag hoppas verkligen inte att jag åkt hit för att titta på ännu en förlustmatch. Nu måste det väl ändå bli vinst, annars känns det otroligt bortkastat att jag avbröt mitt Stockholmsbesök för den.


Kommentarer
Postat av: Peter

J & B är riktigt trevligt. Du har god smak. Mitt gamla stamhak :-)

Postat av: Lisa

Det här måste ske med jämna mellanrum.

2010-10-25 @ 13:13:40
Postat av: Pernilla

Ja Peter det var ett trevligt ställe det där. Vad har du för stamhak numera då?



Det måste det verkligen Lisa.

2010-10-25 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback