Så här blev det

Man får egentligen inte ta bilder hur som helst på nätet för då kan det bli böter. Men med tanke på att Britt tydligen snott min skål så tycker jag att jag åtminstone kan sno en bild på den från henne. Eller jag tar inte bara bilden, jag kopierar bloggen rätt av. Så här skriver hon:

Nu har Jenny hämtat våra glasskålar som har stått på svalning hos glasblåsaren. Den oranga har jag gjort. Den svarta har Pernilla gjort. Jag tog hem båda två, för dom passar så bra ihop. Som skräddarsydda för mitt kök.



Kommentarer
Postat av: britt

hehe..vill du ha tillbaka den måste du fika med mig.

Måndag?

2010-10-29 @ 19:38:03
Postat av: Pernilla

Måndag passar perfekt. Trevligt!

2010-10-29 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback