Slagsmål

I morse fick jag avbryta ett bråk mellan mina hundar. De slåss ordentligt när de väl börjar. Det ser ut som en sådan där slagsmålsboll som man ser i tecknade filmer. Jag får sätta ner händerna i bollen och försöka ta tag i ena hunden. Då jag gör det är det nästan alltid någon av hundarna som hugger fel och sätter tänderna i mig. När jag väl lyckas få grepp om en av hundarna och lyfter upp den brukar den andra följa med på köpet. Hon som åker upp i luften hugger vanligtvis tag i den som blir kvar på backen så hon följer med upp hängandes i käften. Trots att det är kväll nu och bråket var i morse så är det fortfarande mycket spänt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker det är en extra krydda att det är mor och dotter vi snackar om.

2010-10-06 @ 11:39:09
Postat av: Hedelin

Hundar är skadedjur.

2010-10-06 @ 20:32:54
Postat av: Pernilla

Sant Lisa. Det är ingen navelsträng som måste klippas där inte.



Hedelin sådär säger man inte. Nu blir du utan grädde på kakan ett långt tag framöver.

2010-10-06 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback