Batmanfest

Batman ordnade fest i dag för han fyllde år. Killen bakom masken heter Melvin och han är nu 4 år. Sist jag var på kalas hos honom var det Byggare Bobb som var favoriten, men jag är så glad att jag inte köpte några Byggare Bob saker nu för jag hade varit så fel och så ute. Nu är det bara Batman som gäller. I present fick Melvin bland annat en batmandräkt från USA, en t-shirt med barmantryck, flera olika batmangubbar, en batmanfilm och en batmanhelikopter. Tårtan var en batmantårta och torkade oss gjorde vi med batmanservetter.


Kommentarer
Postat av: U

Oj, jag inser först nu att det här nog verkar l i t e för mycket, men vad gör man inte för sin lilla superhjälte:)

Fina bilder!!! Kram på dig!

2010-09-30 @ 21:13:25
Postat av: Pyrras Illustrerade

Wow den killen har ALLT! :=)

Postat av: Klas

Jag vill också ha en sån där batmandräkt. Varför kasta bort tusenlappar på ett gymkort när man kan köpa sig en färdigdeffad batmandräkt.

2010-10-01 @ 08:28:29
Postat av: U

Har visat Melvin bloggen nu. Sååå mallig är han över bilderna (fast han först inte alls ville fotas, haha). Han sov med figurerna i sängen inatt. Det första han sa i morse kl 6.30 var: Kan jag få ha Batman-dräkten på mig? Blir spännande att se om jag får av den nu när vi ska åka och handla på Ica maxi...

2010-10-01 @ 09:34:59
Postat av: Pernilla

Det var inte för mycket Batman U. Det var ett toppenkalas!



Sant Pyrra. :-)



En sådan dräkt skulle klä dig Klas!

2010-10-02 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback