Ljug och tjuvvakt

1 april är väl ändå en riktigt töntig dag. Hur sexigt är det att gå omkring och ljuga? Inte särskilt. Jag röstar för att vi lägger ner det där dravlet.

 

Jag har kommit in i den där sova hos grannen grejen nu. På morgonen tassar jag upp tillsammans med barnen och sätter mig mellan dem och väntar på frukost. Efter ett tag så kommer en tallrik gröt med bär, nötter och mjölk framför nosen på mig och när jag ätit upp kommer en kopp kaffe. I går fick jag även en morgontidning, men i morse verkar det ha varit en liten försening med den.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, ber så hemskt mycket om ursäkt, det ska aldrig inträffa igen =)

2011-04-01 @ 18:15:19
Postat av: Pernilla

Du är förlåten Kattis!

2011-04-01 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback