Måndagsmix

I morse var jag på systembolaget. Om jag inte haft en kamera i handen skulle jag kunna ha blivit tagen för en så kallad "klockan 10 kund".

 

Mitt eftermiddagsjobb blev inställt så jag tog hundarna till deras favoritåker istället. Där såg jag minst 20 svanar och med tanke på att svanar är de enda fåglar jag skådar så var det en lyckad utflykt. Inte nog med svanarna, samtidigt kom ett litet rådjurskid så det blev fullt upp att titta ett tag.

 

Medieprogrammet ska läggas ner. Jag har både gått det själv och varit fotolärare där i flera år så det känns lite sorgligt. Nu ringde chefen över programmet och berättade att de ska ordna en slutfest för alla gamla elever och alla lärare som arbetat där. Med tanke på att jag gick på de flesta festerna men missade de flesta mötena så tycker lärarna att jag är en given festfixare.

Kommentarer
Postat av: micke

Tråkigt att höra om Medieprogrammet..

Vet du vad anledningen till nedläggningen är?

2011-04-07 @ 18:07:38
Postat av: Pernilla

Jag vet inte varför, men media läggs ner och återföds som inriktningar på Estetiska och Samhällsvetenskapliga programmet.

2011-04-07 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback