Missade möten

Jag missade två möten i dag för att jag var ute och flög istället. Det ena var ett frilansmöte som hölls på Gefle Brygga. Det andra var på flygklubben. Jag hann få en smörgås och se några människor få medalj, tårta och blommor, men jag kunde lika gärna gå ut och flyga istället för med min studietakt får man inga medaljer. Kanske, kanske flög jag över Gefle Brygga där mina kollegor satt. Jag vet inte för jag hade ett par konstiga glasögon på mig som gjorde att jag inte kunde titta ut. Jag kunde bara stirra in i instrumentbrädan. Efteråt sa läraren att det gick riktigt bra för mig, men han lade till en mening efter:

- Men för att ta udden av det så kan jag säga att det var perfekta väderförhållanden.

Jag tycker i och för sig att det krävs lite skicklighet att ha tur, så jag är nöjd och glad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback