Skollunch

I dag fick jag en bjudlunch i skolrestaurangen när jag var där på jobb. (För att höja statusen har namnet matan bytts ut.) Det verkar vara svårt för eleverna att uppskatta denna lyx medan de går i skolan. Det ska tydligen till att man flyttat hemifrån och får kämpa själv vid spisen innan man förstår hur bra det är. Det fanns många varmrätter och olika sallader att välja mellan och skulle inget av det passa finns det flera olika sorters fil varje dag. Eleverna borde passa på att njuta medan de kan.


Kommentarer
Postat av: Ritplattan

Vad tusan, så det är därför man betalar så mycket skatt och tågen ändå inte fungerar! Jag hoppas att maten fortfarande slabbas ut av en sur stirrig tant som skriker rakt ut om man försöker snika till sig en påfyllning åtminstone.

2011-08-30 @ 11:07:40
Postat av: Pernilla

Tyvärr måste jag göra dig besviken. Min urgulliga barndomskompis Maria jobbar där. Hon är både söt, snäll och slabbfri.

2011-08-30 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback