Why?

Jag mår inte som jag förtjänar. Jag är trött och sliten i dag. Trots att jag tog det lugnt i går är det tungt i kroppen nu. Först åt jag bland alla cowboysar på Church Street tillsammans med fotografen Björn. Där drack jag Coca Cola. Senare på kvällen hängde jag med Lisa, Johan, Kalle, Bisse och Matti. Medan de gottade i sig vin, öl och drinkar drack jag vatten eftersom jag skulle flyga i dag. Jag gick hem tidigare än alla andra och vad är tacken för det? Inte vet jag, jag känner ingen tack, jag känner mig bara trött. Inte ens från levern känner jag någon som helst tacksamhet.


Kommentarer
Postat av: Levern

Jodå, jag är tacksam, förlåt att jag inte sa det på en gång. Vatten är det jag gillar bäst!

2011-08-15 @ 16:51:36
Postat av: Anonym

Bra där levern! Så ska det låta.

2011-08-15 @ 21:31:25
Postat av: Njurarna

Vi är faktiskt också ganska nöjda och glada med vattnet, men vi tyckte bättre om Colan.

2011-08-16 @ 22:13:41
Postat av: Pernilla

Nu tror jag bestämt att njurarna ljuger.

2011-08-17 @ 12:32:29
Postat av: Tungan

Det är jag som ljuger, njurarna vill bara ha uppmärksamhet.

2011-08-22 @ 13:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback