Flera julklappar

Foto-Britt gav mig en toppenjulklapp i dag. Det var en korg som hon pyntat med glitter och ett litet rött hjärta där hon skrivit Pernilla. I korgen var olika frukter, skumtomtar, nötter, läsk, vantar, en ljusslinga och bäst av allt en julkula med ett fotografi på Britt. Om jag haft en gran hade den fått finaste platsen. Nu hänger jag nog upp kulan i backspegeln istället så att jag kan titta på henne när jag är ute och kör. I kväll ska jag till exempel köra till Sandviken för att plåta SAIK-Vänersborg och efter det ska jag köra vidare till en julfest för piloter. Jag är i och för sig ingen pilot än men jag får komma i alla fall. Kul-Britt får hänga med hon också.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Klart du är pilot! Men det var ju lite dålig stil att välja jobb före julfest.. =P

2011-12-17 @ 00:30:16
Postat av: Pernilla

Åh tack Stefan! Och jag ska lära mig att prioritera bättre...

2011-12-17 @ 14:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback