Klackskor

 

Så var det äntligen dags att börja öppna julklappar. Som vanligt håller vi inte på och drar ut på det där med öppnandet till julaftonen utan hittar vi en klapp så ger vi bort den direkt. I alla fall mamma och jag. För några dagar sedan sa jag till henne att jag sett fina klackskor på tv och så beskrev jag hur de såg ut. I dag när jag var på ett jobb på högskolan ringde hon och undrade var jag höll hus för hon hade någonting att visa. Hemma stod en kartong och väntade. Den här gången hann hon inte ens slå in paketet i papper för jag ville se direkt. Där i låg de perfekta tolv centimeter höga klackskorna som jag pratat om. Hon hade hittat precis rätt. Det är verkligen perfekt att vara bortskämd.


Kommentarer
Postat av: hanna

Tolv cm! Dom vill jag se. Coolt!

2011-12-15 @ 22:41:33
Postat av: Pernilla

Jag ska plåta av dem till dig Hanna. Det tråkiga är att trots att de är dyra får jag nog ta dem direkt till skomakaren för att sätta dit en bättre sula. De här verkar snorhala.

2011-12-17 @ 14:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback