Förra året firade jag Alla hjärtans dag i Sydafrika. Vi var på klubb och tog hem en hel hög med heliumballonger till efterfesten på hotellet. Det var en fin dag.

 

I dag har jag också haft en fin dag trots att jag var i svinkalla Sverige och trots att jag inte fått några ballonger. Jag fick i alla fall ett sms: Kram på alla hjärtans dag då exkexet!

 

Dagens huvudsyssla har varit att köra bil. Färden gick så här: Gävle-Falun-Borlänge-Falun-Borlänge-Falun-Gävle.

 

Först skulle jag plocka upp reportern i Falun, men tåget var försenat så jag fick åka till Borlänge själv. Senare fick jag åka tillbaka och hämta reportern och därefter skulle reportern lämnas tillbaka. Det är tur att jag gillar att åka runt i min lilla bil.

Kommentarer
Postat av: Glennart

Vilken fantastisk person ditt ex måste vara.

2011-02-15 @ 14:01:24
Postat av: britt

♥ känner jag igen! Kram

2011-02-15 @ 15:19:21
Postat av: Pernilla

Eller hur Glennart.



Jag kopierade faktiskt ditt hjärta Britt för jag har glömt hur man gör.

2011-02-15 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback