Helt Enkelt

I kväll var jag, Brolin-kopian och Julia ut och åt på Helt Enkelt. Julia är en 22-årig supercool tjej som är VD på ett företag som gör yxor. Det är svårt att låta bli att ställa frågor om hennes yxor för hon pratar så passionerat om det där verktyget. Hon är verkligen rätt person för jobbet eftersom till och med jag funderar på om inte jag också behöver ha en.

 

Vi betalade maten med kort och då gick det inte att ge dricks. Jag hade endast tio kronor som jag först lade på bordet och Julia hade fem. Brolin hade noll och det blev allt som allt för lite. Vi tänkte att det skulle se ut som om vi inte alls gillade maten särskilt mycket, så vi tog tillbaka alltihopa igen. Trots att vi snuvade dem på dricksen så tycker vi ändå att Helt Enkelt är en av de absolut bästa restaurangerna i Gävle.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Emil fick en barnyxa (riktig) av Johans morfar när han var knappt 1 år. Han har inte använt den ofta, så tänk efter innan du impulsköper!

2011-02-18 @ 00:24:00
Postat av: Pernilla

Med tanke på att jag tycker det är onödigt att hugga ner granar till jul så har du nog rätt Lisa. Jag hoppar över yxan.

2011-02-18 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback