Journalistträff

I kväll hade vi ännu en journalistträff. För att vi skulle bli riktigt kreativa bjöds det på rödvin. Det hade varit gott, men latheten tog över så jag höll mig till vattnet och bilen. Jag var kanske lite mindre kreativ än de övriga, men det var roligt i alla fall. Annars tycker jag att det är trevligt att gå på restaurang och dricka lite vin mitt i veckan. Då lurar man hjärnan att det är helg och när helgen kommer blir man så förvånad att det redan är helg igen. Det är fiffigt, men troligen ingenting som AA och IOGT förespråkar.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag gillar ditt tänk där :-)

2011-02-22 @ 21:38:46
Postat av: britt

Och journalistlunch idag. Var du där?

2011-02-23 @ 12:29:54
Postat av: Pernilla

Eller hur Peter. Lite vin kan lyfta hela veckan.



Ja, det var jag Britt och jag höll en plats till dig!

2011-02-23 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback