Ockelbo

Reportern Annika och jag har varit i Ockelbo i dag. I somras var vi där extremt mycket så vi har bra koll på alla restauranger. I dag bestämde vi oss för strömmingburgaren på grillen, men till vår stora besvikelse var den stängd på grund av ombyggnation. Förra gången shoppade vi järnet i byns klädaffär, men även det var en besvikelse i dag. Trots det så hade vi trevligt och reportaget kommer troligen i Aftonbladet i morgon. Trevligt var även att jag hann hälsa på pilot-Richard som körde upp mig på berget. Utsikten blev jag inte besviken på.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vackert så det smärtar!

2011-02-19 @ 17:35:17
Postat av: Johan

Imponerande att photoshop t om kan få Ockelbo att se normalt ut.... ;p

2011-02-20 @ 15:37:57
Postat av: Pernilla

Inte nog med att det är vackert på berget, det finns många goda restauranger där också. Jag börjar gilla det där stället mer och mer.

2011-02-21 @ 22:50:10
Postat av: Terrie

Snygga bilder på min gamla hemtrakt.

Johan, normalt i förhållande till vad?

Postat av: Pernilla

Tack Terrie! Kom på besök snart!

2011-02-23 @ 15:39:29
Postat av: Johan

Terrie, allt är relativt, men har du sett filmen Gökboet? ;)

2011-02-23 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback