Lyx

Hanna firade mig i går. Jag fick lyxigt diorsmink med en tillhörande diornecessär, tidningar, godis och fina silverarmband. Hon bjöd även på gott fika och tog fram en superlyxig liten chokladask som hon sparat till ett fint tillfälle. Hon tyckte att det var passande i går eftersom jag fyllt år. Hon ville att jag skulle läsa om chokladbitarna i den tillhörande broschyren. Chokladbitarna var i guld, silver och andra glitterfärger och en hjärtformad med fyrverkeri på toppen var till Victorias ära. (Det var någonting som smällde i munnen när man tuggade på den.) När jag hade läst om alla bitar stängde jag locket, för jag tyckte att hon skulle spara dem till ett finare tillfälle. Men Hanna tyckte fortfarande att det var fint nog så hon öppnade asken igen. Efter att vi stängt och öppnat locket några gånger åt jag två goda bitar och sedan lade hon ned flera i en liten burk som jag skulle gotta på senare. Det är fint att fylla år när man blir firad så här.

Kommentarer
Postat av: britt

Det är du värd!

2011-01-18 @ 10:52:42
Postat av: Lisa

Verkligen! Men vet inte hur man ska toppa det där... Hanna har lagt ribban högt.

2011-01-18 @ 13:02:38
Postat av: hanna

Sötnos det där var väl inget! Kram kram! Kom snart igen så ska du få mer presenter!

2011-01-18 @ 22:04:06
Postat av: Pernilla

Tack, tack! Ni är så snälla allihopa!

2011-01-19 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback