Världens bästa nyår

Jag ser i Britts blogg att jag missat att fira nyår på världens bästa plats. Det är den amerikanska nyhetssajten American Online som utsett Gävle till topp ett för nyårsfirande och det på grund av halmbocken.

Om man inte kunde fira i Gävle kanske man fick nöja sig med någon av de andra platserna som också finns på listan. New York, Bahamas, Australien, Island, Rom eller Las Vegas är några av platserna som tyvärr inte räckte ända fram till toppen.

 

Själv var jag i Uppsala som inte finns med alls, men jag hade väldigt roligt i alla fall. Innan tolvslaget hade vi druckit oss trötta på champagne så vi shottade in det nya året.

 

http://news.travel.aol.com/2010/12/28/worlds-best-new-years-celebrations/

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan, man blir så lätt hemmablind!

Måste kanske också sno detta...

2011-01-01 @ 23:53:59
Postat av: Pernilla

Gör det Lisa. Jag snor ofta av dig, så du behöver inte ha dåligt samvete.

2011-01-03 @ 21:52:02
Postat av: britt

nä, inte du heller Pernilla...:)

2011-01-04 @ 20:39:27
Postat av: Pernilla

Tack Britt!

2011-01-06 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback