Ballongtur över Stockholm

Jag beställde en ballongtur över Stockholm och de undrade då vad jag har för mail. Först sa jag att jag inte ville lämna den för jag vill inte bli mailbombad med reklam och information, men efter lite övertalning vek jag ner mig. Dagen efter när jag tittade i inboxen hade det varit full aktivitet så jag skrev tillbaka.

 

‪Nu har jag fått 12 mail från er. ‬

Jag tycker det räcker bra med dem.

MVH Pernilla

 

Hej Pernilla!

Vi håller på att se över de mail vi skickar ut och försöker korta ner all information till färre. Vi är medvetna om att det kan vara lite irriterande!

Ber om ursäkt för att du nu får ett 13:e mail och önskar dig en glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback