Tvestjärtar och annat blandat

Det är tvestjärtar i brevlådan ibland. Jag har hört att de lever i familjer och är väldigt rädda om sina barn, så det gäller att inte få med någon in på morgonen för då splittras familjen. Jag brukar sitta på huk bredvid brevlådan och snabbkolla så att de kliver av. Trots att jag är rädd om dem så är de rätt äckliga.

 

Efter att jag har suttit där och bläddra brukar jag träna eller gå en promenad med min granne. I och med att jag börjat röra på mig har hungern och matbehovet ökat extremt. Kroppen skriker efter mat eller mellanmål varannan timme. Alltså lägger jag ner mycket tid på det. Till exempel så äter jag tre frukostar.  Den första består av fil, frukost två är smörgås och kaffe och frukost tre brukar vara gröt. Sedan börjar jag nästan direkt fundera på lunchen.

 

Jag hade tänkt att den här bloggen på ett snyggt vis skulle leda fram till varför jag inte bloggat på några dagar, men nu struntar jag i det snygga och skriver direkt att anledning nog är att jag bara varit lite lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback