Viktigt nattsamtal

Brolin-kopian ringde i natt efter att han varit på Lasse Stefanz.

- Jag vet att det är sent, men jag ringer i alla fall för du är ju min kompis.

- Hur är det?

- Suuuuuuuuuck!

- Har du inte haft roligt i kväll?

- Jo, det har varit toppen.

- Vad är klockan?

- Elva.

- Men är det slut redan då?

- Nej, klockan är två. Det är så jävligt. Du vet XXXXX gick all in på en tjej och nu ligger de med varandra på stranden. Åhhhh.

- Hade du också spanat på henne?

- Ja, hon är så söt. Åhhhh skit också. Men nu måste jag gå. Hej då!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har inte surfat på world wide web ordentligt på ett tag nu och tar igen dina inlägg. Åh.

Det här senaste var hjärtskärande! Mina tankar går till Brolin-kopian.

2011-07-21 @ 00:04:29
Postat av: Pernilla

Ja, stackarn. Fast han frågade även "Kommer jag någonsin att komma över det här?" Jag svarade att jag trodde att han skulle komma över det redan till dagen därpå och så blev det.

Du måste komma hit snart igen Lisa!

2011-07-21 @ 22:18:11
Postat av: Anonym

.

2011-07-21 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback