Barcelona

Nu är jag framme i Barcelona. I morgon har jag ett schema att följa, men i dag går jag runt och plåtar lite vad jag vill. Det är även en trollkarl här som inte har så fullt upp just i dag och det är ju lysande. Han trollar och trollar. Nyss såg han vad jag skrev på en lapp trots att han rivit sönder den och han har även trollat bort ringar och russin. Russinen hostade han sedan upp igen. Inte nog med den trevliga underhållningen, de har även bokat in mig på ett femstjärnigt hotell. Det finns bara en liten nackdel med det lyxiga boendet och det är att en kopp kaffe kostar över 55 kronor.

Kommentarer
Postat av: Klas

Ja det är väl bara en sak som saknas förstår jag...

2011-03-15 @ 17:50:02
Postat av: Pernilla

Ja, det såklart Klas.

2011-03-15 @ 18:08:55
Postat av: Peter

Kolla om du kan göra en vandring i Carlos Ruiz Zafóns Barcelona. Det ska vara spännande och annorlunda. Läs även hans böcker. The Shadow of the Wind och Angel's Game. Visca Barcelona!

2011-03-15 @ 21:48:28
Postat av: Pernilla

Jag kan läsa böckerna, men jag hinner tyvärr inte ut och gå.

2011-03-17 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback