Massor av strumpor

Efter ett litet jobb på förmiddagen åkte jag för att inviga mitt nya Visakort. Jag köpte strumpor som var ulliga, färgglada, svarta, långa, korta, stickade samt ett par strumpliknande tofflor. Därefter åt jag tacos och tittade på fyra avsnitt av Solsidan med bara ett avbrott för att medla i ett hundslagsmål. Den ena hunden tog den andras ben och låg sedan och ruvade på båda när offret kom tillbaka från att ha druckit vatten. Synd att jag tittade på alla avsnitt då, för nu har jag inget att titta på i kväll.

Kommentarer
Postat av: britt

Vad lustigt. Jag köpte 15 stycken strumpor igår.

2011-03-04 @ 12:21:30
Postat av: Pernilla

Solen och månen måste ha stått i strumpköparläge.

2011-03-04 @ 13:31:23
Postat av: hanna

Strumpliknande tofflor måste vara mockasiner? Såna man hade på dagis.

2011-03-05 @ 19:50:27
Postat av: Klas

Sockiplast? Själv har jag nyligen upptäckt att jag blir lite glad av färggranna strumpor så nu måste jag köpa minst ett par färgglada för varje "två-par" grå eller svarta.

2011-03-05 @ 21:14:43
Postat av: Lisa

Jag funderade häromdagen på vilken ålder man bör sluta med halksockor. Varför någonsin?

2011-03-05 @ 23:09:25
Postat av: Pernilla

Ja, nu är det faktiskt inte mockasiner, halksockor eller sockiplast jag köpt. Det är vanliga toffelskor. Fast de åkte av när jag gick så jag har redan skänkt bort dem till en bättre behövande.

2011-03-06 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback