Nytt samtal från Brolin

Tanken är att Brolin-kopian ska prata i telefonen med sina bankkunder mest hela tiden, men han hinner även ringa mig ganska ofta. Nu var det dags igen.

-       Pernilla vet du vad jag gör på jobbet nu då? Jag sitter hela tiden och tittar på de dyraste husen och de dyraste lägenheterna på Hemnet.

-       Vad sägs om att jobba på jobbet? undrade jag.

Chefen verkar vara inne på samma linje som mig. När han ser Brolin i korridorerna säger han:

-       Om du får lite tid över kan du kanske ta ett samtal.

 

Nu ska jag packa ihop och flytta in till grannen ett tag. Hennes man har åkt till Kina och då är det min uppgift att mota ut tjuvar och spöken. Första natten tänkte hon att vi ska ha ett pyjamasparty, det är bara det att jag inte äger någon pyjamas.

Kommentarer
Postat av: Klas

Nakenparty?

2011-03-30 @ 20:05:19
Postat av: Pernilla

Nej, så festligt blev det inte. Jag fick ta det mest pyjamasliknande jag hade.

2011-03-31 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback