Ostabila tips från bankmannen

Brolin-kopian som jobbar som bankman ringde för att höra hur jag haft det på resan och passade även på att informera mig om det ekonomiska läget.

- Börsen har gått så bra när du varit borta, så den där resan har nog betalat sig.

- Hur länge kommer det att gå så bra då? undrade jag.

- Hela året kommer att gå bra. Det blir kanske en dipp nästa vecka, men sedan kommer det att gå bra igen.

- Jag ska ta och memorera dina tips och se om de stämmer så att jag i så fall kan ta och följa dem i fortsättningen.

- Nej, gör inte det är du gullig.

Kommentarer
Postat av: Taraldmarianne

Hey, this is a great site, I learned a lot!

Postat av: Pernilla

Ja eller hur. Jag riktigt sprutar ur mig viktig information.

2011-09-01 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback