Föreläsare mot min vilja

Mediefesten närmar sig och vi i festgruppen träffas och planerar vidare. Några dagar innan ska det även vara föreläsningar på skolan.

- Vill du föreläsa Pernilla? frågade Conny som är ansvarig lärare för programmet.

- Nej, eftersom jag är festfixare hoppar jag över det och lyssnar på de andra istället.

Vi bestämde att jag inte ska föreläsa.

Men vid förra träffen kom samma fråga upp igen.

- Jo Pernilla, du kan väl föreläsa?

Jag svarade åter nej.

I går kom ett mailutskick där det klart och tydligt står att jag ska föreläsa.

Därför måste jag förbereda mig nu.


Kommentarer
Postat av: Terrie

KUL! Det ska bli spännande att höra och förhoppningsvis se dina bilder. På torsdag kommer jag upp. Kram

Postat av: Klas

Aha... Det är alltså SÅ du ska tas...

2011-06-01 @ 04:59:17
Postat av: Pernilla

Terrie jag får dra en privat föreläsning för dig eftersom det var i dag. Det blir roligt att se dig igen.



Dig med Klas och jag ska inte bossas runt på det där viset någon mer gång.

2011-06-01 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback