Information och mode

Fakta om mig

 

Förnamn: Tove Pernilla Elisabeth

Tilltalsnamn: Okänd

 

Född för antal dagar sedan: 12 187

Född på vilken veckodag: söndag

 

År 2011 inträffar min födelsedag på en: lördag

 

Allt sådant här viktigt kan man få fram på birthday.se

 

Jag var in där och kollade runt för i går hittade jag ett körkort på köpisparkeringen och nu var jag in och stalkade upp tjejen som tappat det så att hon ska kunna köra vidare.

 

Jag hittar ganska ofta körkort som jag postar tillbaka till folk. Nu vill jag börja hitta pengar och gömda skatter istället.

 

Det är inte ofta jag befinner mig på köpisparkeringen, men nu var pilot-Tobbe på besök och vi valde att fika där inne. Tobbe kom stiligt uppklädd i kostym. Om jag vetat det hade jag matchat med en fin klänning. Han berättade att han i alla fall tagit av sig slipsen för han tyckte att det var lite väl mycket att ha den om man skulle fika på köpis.

 

I dag fikade jag med Brolin-kopian. Han kom i mjukisbrallor. Och det var inte vilka mjukisbrallor som helst, utan i kriminalvårdens byxor. (Grå med ett grönt streck och dessutom står det KVV på dem) Man skulle kunna tro att jag är övervakare till den där Brolin, men det är jag inte. Vi hade en utflykt i skogen med mina hundar och han hade köpt med sig en hamburgare och kaffe så han hade händerna fulla. Det var inte bra för byxorna var för stora så de åkte ner medan han gick. Där stod han i bara kalsongerna och med kriminalvårdsbyxorna nere vid skorna.

 

På eftermiddagen mötte jag Lisa på torget. Alltså inte restaurangen i Stockholm utan jag träffade en vän som heter Lisa på Gävles torg. Hon hade en fin svart blus på sig och hon lyste upp hela Gävletorget när hon kom gående. Hon strålade som ett helt kärnkraftverk. Det är synd att hon inte är här och lyser upp min tillvaro lite oftare. Nu ska hon tillbaka till huvudstaden. Tobbe flyger iväg han med. Illa. Tur att i alla fall kriminalvårdsbyxan bor kvar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får alla att lysa som kryptonit! Så fort jag är över hundra meter från dig slocknar min glöd.

2011-06-03 @ 16:07:19
Postat av: Caroline

Hej!

Är du intresserad av en ny kamera? I så fall ska du kika in min annons på Blocket. Jag säljer min Olympus E-420 och just nu är priset sänkt till endast TRETUSENKRONOR! Alla originaltillbehör ingår, inkl. minneskort.



http://www.blocket.se/ystad/Olympus_E_420_34041434.htm?ca=23_15&w=0&last=1



Ha en fin dag!

2011-06-04 @ 16:18:51
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback