Prins & Prinsessbesök i Ockelbo

Gulligare prins och prinsessa får man leta efter. Varför man nu ska göra det när Daniel och Victoria verkligen är perfekta för jobbet. Jag blev rörd över hur fina de var mot alla de mötte. Victoria verkar dessutom gilla djur väldigt mycket och jag tror att alla djurvänner har fina hjärtan. Inte bara hjärtat är fint, kläderna också. Hennes klänningar och dräkter var urtjusiga. Skorna med de höga klackarna likaså. Reportern undrade om Victoria inte får ont i fötterna. Fast den frågan ställde hon bara till mig för hon tyckte att det bara var dravel att fråga om någonting sådant. Själv stod jag och funderade över hur kronprinsparet gör efter att de har hälsat på alla gästerna innan de ska gå in och äta. Jag har ju själv en släng bacillskräck och tyckte lite synd om dem. De kan ju inte gärna säga att de ska gå och tvätta av sig nu när alla har klafsat på dem. Det är inte så prins och prinsessigt att vara så oartig. Victoria kan ju i och för sig alltid smyga ner en alcogel i väskan. Jag ger prinsen och prinsessan ett riktigt högtryck. De får fem solar av fem möjliga. Jag lägger ut några bilder från helgen i bloggen och det finns flera i dagens Aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: britt

Har DU skakat hand med nån av dom?

2011-05-22 @ 22:03:49
Postat av: hanna

Söt bild med mössan! :)

2011-05-23 @ 15:02:25
Postat av: Pernilla

Nej, men jag förstår att du gjort det Britt. Säger du som Albin i 7A efter att ha skakat hand med Daniel?... "Fy fan vilken kraft i handslaget."



Ja, Hanna hon var söt i mössan.

2011-05-23 @ 15:15:47
Postat av: Terrie

Här såg jag en hel del vänner på bild. Kul!

Postat av: Pernilla

Du skulle ha varit där du också Terrie!

2011-05-23 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback