Barnvakt

Nu har jag varit barnvakt åt Hugo, 4, och Lova, 6. Efter att vi ritat, pysslat spöken, spelat fotboll, grävt med grävmaskinen, byggt stenhus, ätit fruktsallad och haft disco, passade jag på att svara på ett sms. Mitt beteende ogillades direkt.

- Du kom faktiskt hit för att leka och inte hålla på med det där! sa Hugo bestämt.

Annars tycker jag att jag lekte rätt bra. Lova verkade till och med tycka att jag svävade i väg lite för mycket. När vi skulle bygga stenhus berättade jag om mitt.

- Mitt hus ligger vid havet och jag har köpt en ny motorcykel som står där och sedan när jag har bott i huset ett tag kanske en kille ska flytta in.

- Men nu leker du bara! påpekade Lova


Kommentarer
Postat av: Peter

Hah, min soffa :-)

2011-11-01 @ 21:07:59
Postat av: Pernilla

Där sitter man bra.

2011-11-02 @ 19:35:57
Postat av: K

Hej P!

Du är ju världens bästa barnvakt!!! Kram

2011-11-04 @ 17:18:53
Postat av: Pernilla

Åh, tack Kattis! Du behöver alltså hjälp igen... Kram

2011-11-04 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback