Bästa affärskvinna

Nu har jag röstat på min vän Julia Kalthoff som bästa affärskvinna. Hon är vd på yxföretaget Wetterlings.

http://affarer.cc/foretag/affarskvinnor

 

Brolin-kopian ringde och undrade vad jag håller på med och jag berättade att jag skulle blogga om det.

- Jag har redan röstat på henne från alla datorer på jobbet, sa han.

- Varför ska man rösta på henne? Vad ska jag skriva?

- Hon är jävligt grym bara, men det kan man ju inte skriva.

 

Fast det kan man väl, så jag skriver det. Hon är jävligt grym!

 

Hon var nyligen med i Nöjesmix och där berättade hon att det finns trådar om henne på ett yxnördsforum i USA. I den ena tråden debatteras det om hon är bra för Wetterlings och i den andra huruvida hon är snygg eller inte.

 

Jag har svaret på båda. Med tanke på att omsättningen gått upp med 30 procent så är hon absolut bra och snygg är hon verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback