Dokusåpa

I dag fick jag en dokusåpaförfrågan.

Vill du få chansen att vara en av de 8 huvudpersonerna i vårt nya tv-program? Vi söker dig som är singel och har glimten i ögat. Du är utåtriktad och gillar att dejta. Du har höga krav på både utseende och personlighet och är väldigt kräsen när det gäller dina dejter! Vill du dela med dig av ditt liv och gillar att stå i centrum?

 

Nej tack, det vill jag verkligen inte. Men om någon annan vill så kan ni skriva en kort beskrivning om er själva, bifoga en bild och maila till [email protected].


Kommentarer
Postat av: johan

Wtf pernilla,

de vore skitkul att se dej i teve. ställ upp!

Postat av: BK

Du får låna min bok om du ställer upp! 6-garanti!

2011-11-22 @ 18:13:04
Postat av: Pernilla

Det skulle verkligen inte vara till någon fördel för mig Johan. Jag har varit med i tidningen några gånger och jag lyckas alltid säga konstiga saker. Förstå då hur det skulle bli i tv...



Tack BK, men den kommer jag att låna ändå.

2011-11-23 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback