Helgen

I går var det fest. Vi var ett gäng grundskoletjejer som gick ut tillsammans. Först drack vi drinkar hemma hos Jennie som bor ca 20 meter från Brända Bocken dit vi sedan gick och åt. Ingen av oss behövde väl egentligen vin till maten men det tog vi i alla fall. Vi åt väldigt snabbt och skyndade oss därefter tillbaka till Jennie. Hon hade ju trots allt haft fredagsmys och stått och övat på att göra drinkar till oss. Efter ett tag märkte jag att mina citat började rulla upp på facebook. Jag tyckte att det lät bra när jag sa dem men det var annat att få dem upprepade, så när vi gick vidare till Heart Break tog jag det mogna beslutet att övergå till vatten.

 

Brolin-kopian kom över i dag med. Han verkar ha skaffat sig en vana. På söndagarna ska han låna min dator för att jobba på sina internetflirtar samtidigt som han tittar på Landet runt. Till det vill han ha smörgåsar och O'boy. Han tog med sig en tidning till mig så att jag skulle ha någonting att göra medan han kämpade på. Sedan förra söndagen har han varit på två dejter. Den ena tjejen spillde han te på innan han var tvungen att skynda hem för att spela innebandy. Den andra fick han med sig hem till lägenheten. Han gillade inte riktigt hennes värderingar.

”Hon vill ha ett förhållande som ska räcka hela livet men så orkar inte jag hålla på.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback