Massage

Brolin-kopian ringde och ville umgås i går för han hade tagit en semesterdag. Först åt vi på en kinarestaurang och där kom vi på att vi skulle lyxa lite till så vi fortsatte Asientemat och gick på thaimassage. När vi kom in påpekade jag direkt att jag ville ha ett eget rum. Massörerna verkade i och med det få problem så jag gick med på att dela med Brolin men med ett skynke mellan sängarna.

- Vi är inte ihop än, förtydligade han.

 

I går efter massagen blev jag lite trött. Jag som skulle plåta brynäsaren Johan Larsson på kvällen efter matchen fick kaffe av en snäll funktionär och spelarna delade med sig av sin ammoniakburk. Två gånger fick jag den under näsan och det gick inte låta bli att rycka till av det där obehagliga medlet. Tyvärr förlorade Brynäs mot Färjestad och det blev i och med det lite svårt att få Johan att le på bild. Dessutom var det fulla damer som inte kunde låta oss vara ifred så han fick stå ut med en del kommentarer från dem. Vad var det då värt att jag sniffat ammoniak och att Johan ställt upp som modell trots förlustmatchen? Jo, det var inte värt någonting alls för i tidningen var det en glad arkivbild på honom när han jublar efter mål.

 

I dag är jag för övrigt så stel i kroppen att jag skulle behöva massage på grund av massagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback