Paket

I dag har jag slagit in paket till bland andra foto-Britt. Jag hittade en passande sak till henne när jag var i Los Angeles och flera andra saker hade jag redan väntandes hemma. Jag gick in och tittade på hennes facebook nu och det visade sig att hon fyller år i juni, men jag orkar inte vänta till dess så det får bli julklappar. Nu kan det ju se ut som att jag skriver det här för att Britt ska läsa det och fixa en julklapp till mig också, men det behöver hon verkligen inte. Jag håller på att rensa ut allt i mitt hem så jag vill faktiskt inte ha in någonting nytt. Mitt i rensningen hittade jag en bild på min urgulliga lilla Alice som jag lägger ut. Det är Johan som försöker hålla henne så fint han bara kan.


Kommentarer
Postat av: britt

Yippie!!!! Precis vad jag behöver; PRESENTER!!! När???

2011-10-25 @ 17:33:55
Postat av: Pernilla

När du vill Britt! Vi hörs om tid och dag.

2011-10-25 @ 19:48:57
Postat av: Klas

Johan ser ut att vilja klämma hårdare egentligen...

2011-10-28 @ 11:15:32
Postat av: Pernilla

Fula tankar Klas! Mycket fula! Tänk om Alices fick veta det där...

2011-10-29 @ 00:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback