Aftonbladet lördag

Vissa recensenter verkar inte tycka att 50 Cent var värd många ören, men jag hade i alla fall roligt.

 

Tidigare på dagen hade jag det också trevligt för då var jag och fotograferade hockeydomaren Thomas Andersson. Han är med i Sportbladets lördagsintervju i dag.

 

Trots att jag gjort två jobb till tidningen toppade de ändå med en annan nyhet. Nämligen att Patrick Ekwall haft en stalker. Jag vet inte om stalkern såg honom på Fångarna på fortet och fastnade för honom då. Hon kanske satt där framför teven och tänkte ”Honom vill jag ha!”

 

http://ekwall.fotbollskanalen.se/2011/10/08/har-far-du-ett-gott-skratt-jag-bjuder-pa-det/


Kommentarer
Postat av: Cat

tv4 har klippt ner filmen så bästa slutet är inte med längre... :-(

det finns inte kvar på youtube heller...

2011-10-30 @ 08:54:10
Postat av: Pernilla

Jag såg också det. Synd, för det var ju riktigt roligt.

2011-10-30 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback