Kalas hos yxtjejen

Arbetarbladet gjorde en enkät förut där frågan löd:

”Vad har du i bakluckan?”

Det visade sig att väldigt många åkte omkring med en yxa.

Förhoppningsvis har de köpt dem av min vän Julia som är vd på Wetterlings yxfabrik. Hon har fyllt år och i dag ska det firas, så om några timmar ska jag på kalas. Hoppas att hon inte bjuder på någon tårta. Jag har inte karaktär att säga nej och eftersom jag äntligen tog mig ut i spåret i dag vill jag gå plus och inte plus minus noll eller ännu värre hamna helt på minussidan.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vd på en yxfabrik. Kan man bli coolare?

2011-09-25 @ 23:05:19
Postat av: Pernilla

Det är svårt, men du ligger bra till på coola listan du med.

2011-09-27 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback