Klar med teorin

Jag är verkligen inte snabbast i kommunen, men nu har jag äntligen skrivit av alla flygteoriprov. Det är inte bara oerhört skönt för mig, jag antar att mina pilotvänner är lättade också. De har varit mycket tålmodiga när vi fikat och jag mest suttit och frågat om mina teoriämnen. Eller när jag ringt och bett dem förklara något räkneexempel och det trots att det varit fredagkväll och de suttit med en kall öl. Jag har flera gånger blivit förvånad över att de svarar i telefonen trots att de ser att det är jag som ringer. Jag är mycket tacksam för det.


Kommentarer
Postat av: hanna

GRATTIS !!! gumman vad roligt! HURRA!!!

2012-04-08 @ 22:54:33
Postat av: Pernilla

Tack så mycket Hanna! Nu kan vi ordna en liten aprilbrasa med böckerna.

2012-04-09 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback