Marrakech

I dag lägger jag helt omotiverat ut bilder från när jag var i Marrakech. Det är troligen så att jag längtar efter sol och därför bläddrar jag i mina gamla sommarbilder. Om någon ska åka dit så har jag många tips, men det viktigaste är att äta på restaurangen Yacout. Jag tror att man måste boka bord cirka en månad i förväg och det är värt varenda krona. Jag kommer ihåg att alla sa att maten är utsökt. ”Hur gott kan det vara egentligen?” tänkte jag och stoppade en potatisbit i munnen och det kunde tydligen vara gott. Den var så god så jag fick rysningar i kroppen.


Kommentarer
Postat av: hanna

Underbara bilder Pernilla! Vilken palm!

Tycker du ska komma till Stockholm snart på semester. Det är nog varmare här än i Norrland iaf. ;)

2012-04-03 @ 18:53:57
Postat av: Pernilla

Tack Hanna! Det gör jag gärna. Jag längtar faktiskt efter dig och en Stockholmssemester.

2012-04-03 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback