Fotokurs

Fotokursens första dag gick bra. Vi hann med mycket och eleverna var riktigt snabba att lära sig det jag visade. Servicen var dessutom kanon. Direkt när det blev rast hämtades jag för att få mig en kopp kaffe i restaurangen. Jag åt även där och precis som jag trodde var maten god så nu tror jag inte bara att det är värt att gå dit, nu vet jag att det är det. Det känns skönt att dagen gick så bra för starten var inte den bästa. Det började med att jag skulle hålla i Winston som inte hade någon tröja på sig. När jag tog honom kände jag hur varm hans kropp var och kunde då genast räkna ut att jag hade väldigt kalla händer. Det kände han också och tårarna började rinna ner för hans små kinder. Jag hade inte mage att använda honom som ett värmeelement så jag skyndade mig att linda in honom i en filt och sedan fick jag sitta ett bra tag och prata med fjantig röst innan han mjuknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback