Fint och Fult

Dagen började riktigt bra med att jag fick en fin julbomma budad till mig. Efter det gick jag till gymmet och där var det fullt med människor som verkade träna bort julmaten innan den ens hunnit ner i magen. Lunch åt jag på kinarestaurangen tillsammans med en kille som har de absolut fulaste tatueringarna jag någonsin sett. Jag var och plåtade en tjej för ett tag sedan som överlägset vunnit ”den fulaste tatueringen” i Aftonbladets tävling. Hennes lilla tatuering på örat skulle garanterat få storstryk av den här killens motiv. Han har fullt av nakna tjejer på sig och de är alldeles för fula för att visas upp i bloggen. Killen tycker i sin tur att jag har en ful jacka, samt att jag ser ut som ett troll, men vi umgås och har trevligt i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback